Because you love me



Ja Kullis! Fuller och glader var du igår...ha ha ha.

Midsommarafton bjöd på många skratt! Började dagen med en jobbtur, till 12:30. Lagom till att sen hämta krans, noppa jordgubbar, skrubba potatis och ta en dusch. Patrik och jag skulle ju mysa till det i duschen, eftersom Ted var hos Nana. Men icke, varmvattnet ville inte. Stackars Kullan fick duscha kallt.
Hämta Ted och Rami, sen klädde vi midsommarstången och kokade potatis. Alla fina vänner kom! Nana, Rami, Helene, Niklas, Tristan. Erica, Andreas, Hampus, Dennis och Bella. Vi njöt av den goda maten i vårt uterum. Sen vankades det en liten lek som Hampus och Erica knåpat ihop. Barnen busade! Vi åt JORDGUBBAR I MÄNGDER och har många kvar idag kan jag säga! Sen var det Trille som somnade först, Ted och Rami dansade lite sen slocknade Ted på soffan till filmen, efter ett tag Rami med. Sen kunde dom vuxna busa lite! Patrik klättrade i taket och visade sina dansegenskaper som alltid kommer fram då han smakat lite öl. Roligt tyckte ju jag och alla andra. Vi flickor spelade kort, Skip Boo, "Hitler" och sen spelade dom skitgubbe. Kvällen slutade lite dramatiskt....Dörren stängde jag till, lite för bra så vi blev alla vuxna ute låsta från barnen. Pappa och Katja fick komma cyklandes från Emmaljunga och öppna eftersom Pappa min har nycklar. Jag sprang upp för att se så Ted låg i sin säng! Nu hade jag kunnat party on some more. Alla gästerna skulle hem, Kullis hade somnat i fåtöljen. Pappa och Katja cyklade med hem...jag plockade undan det mesta för att slippa vakna till det. Sen åt jag lite poatis och sill. Kröp sen ner hos Ted min och mös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0