Med kaffet i ena näven

Vaknade, gick ner och tog fram kläder till min lilleman. Han var så duktig i morse! Tog med Maja, Snurre och Skutte i bilen på väg till dagis. Dom fick snällt stanna i bilen, och Ted ville vänta på Rami såklart! Men fröken Ulla lockade med "hundvalparna" och då ville Ted leka. Fick kramen och utan gråt kunde jag köra hem igen. Med gott samvete, koka en kopp kaffe och hunnit läsa det mesta inför vecka 2. Bara Ph kvar. Kul att denna delen fattar jag lite bättre!!
Patrik sover gott än, klockan är bara 9:15 och jag har hunnit med mycket av läsande idag. Samtidigt som jag hade Racheal Ray i bakgrunden....Nu ska jag inom Fronter och svara på lite frågor....i test 2.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

Ha en fin dag.

2008-08-21 @ 09:28:31
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

åh, när gifter ni er =)?



jag ääälskar bröllop =)

kram

2008-08-21 @ 10:13:41
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0