Så kom måndag

Underbara måndag! 

Idag var dagen då jag sov oförskämt länge och drog mig länge i sängen. Kelade mina Purrs och skämde bort med godis. Idag kom mina små pojkar hem och mitt hjärta blev åter helt.

Cirkeln var sluten efter träning, tvagning och matlagning. När alla var samlade och jag serverade mina pojkar Lasange. Tända ljus och vid dessa tillfällen som så många tar för given...det gör inte jag. Var gång jag sitter med dom så ler jag inombords. Borde alla. Se det där lilla men så fina.

 
Såg ni Cancergalan? Mina grabbar hemma gjorde. Bli månadsgivare du med. Du ger inte bara forskningen stöd. Med detta räddar du liv. Utan forskning hade inte jag levt idag.
Jag fick även hjälp av Cancerfonden som sjuk. Den lilla summan gjorde mycket för mig och barnen. Var ensam med dom då jag var sjuk. Så jag kan inte mer än ge dom all eloge för jobbet dom gör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0