Bara sådär

Jag tror att jag varit fräschare. Jag har nog varit mindre och även större. Jag har sjukt coolt hår. Tycker om det som allra mest när det är okammat och jag är inne på krull nu. Jag hade planer på att gymma sen hade jag inte planer på att gymma. Vaknade av och an och tog beslutet på fem sekunder då jag kände för det. Jag skippade cardion och körde favoriten axlar. Jag gick med lurar i öronen för att få lyssna på min musik och skulle någon vilja prata så hör jag ju inte. Nu var det VÄLDIGT folktomt så bara jag. Men ändå. Jag ständer ute allt. Stänger av ljudet på telefonen med. Jag är sugen på mina ärtor som jag ska äta inatt vid 12 snåret. Vilket konstigt cravings. Ärtor blandat med potatis mums och jag hoppas det ska smaka. Till detta blir det lax med bladspenat. Kan jag omöjligt inte längta efter. Lördag var det ja.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0