Bakar med kärlek

Gör jag alltid. Sist vi skulle åka till våra vänner i Vinnö bakade jag Chokladbollar kvällen innan. Uppskattat! Min syster har även fått smaska på dom och nu i veckan ska mina träningskompisar få smaka. Jag fullkomligt brinner för att baka och ännu bättre....bjuda. Speciellt när det blir så gott och nyttigt.




Vad är det för dag? Jo, tisdag. Arbetsdag och jag har baken full nu. Kommande Team Träff planeras och Quiz ska göras. Sedan efter barnen blivit hämtade våldgästade vi Pappa och fick en god kopp svart kaffe. Börjar vänja mig mer och mer att jag kan dricka utan mjölk. Inte lika gott dock. Men det går om det inte finns laktosfria alternativ eller ännu bättre kokosmjölk/mandelmjölk. 
Barnen så trötta, jag med. Fulla dagar och det tar på krafterna. Läxan gjord, gick galant!! 
Vad han kan! 
Vad han växer!
Min förkylning är bättre, och även om det var riktigt tråkigt att inte "kunnat" träna senaste dagarna tror jag att det var bäst för kroppen. 


Mycket spänning har släppt nu. Men nervositeten kommer mer och mer. Snart snart beger jag mig till Flygplatsen..
Idag fick Han biljetten i handen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0