The Lone Ranger

Äntligen! 
Jag gjorde en redig söndagsfrukost...
Nybakta frallor med tillbehör som ost, marmelad och paprika. The och tända ljus. En väldigt sen frukost så vi kallar det LCHF brunch. Frallorna gick hem! Jag är tokig med dessa Frukostfrallorna. Söndag betyder mys i mängder och långa promenader och gärna i slog. Blev det med. Sedan fick M rycket och suget efter gottis (inget ovanligt) men just lösgodis är något nytt för honom. Jag lagade söndagsmiddag. Cabbage rolls/kåldolmar med kokt potatis/sötpotatis, rårivna morötter, gröna bönor, lingon och mina egna inlagda gurkor. Sedan dukade herr M upp gottebord och ja...sockerchock har jag nu. Första godiset sedan juni...det bästa var Pepparkakorna med kaffe! Jag är tokig med pepparkakor! Bra film och många skratt.
 Having fun with you M!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0