Större

 


Tja, efter en rivig dag minst sagt (märk väl rivig) så efter en titt hemma begav jag mig till Torsdagscirkel träning.

Jaha, hur ska man nu göra för att verkligen bygga muskler (inte bara pumpa), det ska ju synas lite. Inte bara då man nyss tränat. Jag vill absolut inte se ut som Arnold Guvenören men....Hallå! Får kanske se till att verkligen införskaffa ordentliga proteindrinkar, och hälla i mig efter träning, eller innan? Ja, vad som helst men jag totalvägrar att äta kolhydrater i mängder. Trivs så bra med så jag äter nu, ingen svullen mage & framför allt: inte ont i magen (av mat iallafall).Nu pratar jag bygga kroppen, forma den, och tighta den. Klart att det inte ska vara omöjligt. Kvinnor har dock svårare för att bygga muskler så det syns, och bygga muskler över huvud taget. Men denna kvinnan ger sig inte...Ger detta tid.
Ja, sitter i mina insvettade kläder ännu, barnen sover och jag ska klart tappa upp ett bad. LEDIG imorgon och satan i gatan vad jag har massa planer, as usual. 
 


Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn 500:- att shoppa för hos IoB-Butiken !

Snyggo !!!

Utan tvekan - har jag vägarna förbi skåne kommer jag och våldgästar :)

kramar

2012-03-01 @ 21:00:19
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0