Robin Hood

Åh, what to say. Inte klokt vad tiden rusat iväg idag. En full dag på praktik, och idag DBT konsultation. Så intressant!!!
Det var ganska skönt att du tog mitt pass idag Mariana. Lias kändes varm vid hämtning och Ted såg inte alltför pigg ut. Båda två feber...
Lias är riktig piggelin nu igen. Men det blir VAB för Pappan i huset imorgon. Ted är inte alls pigg...feberyrar. Lias och jag har fått gott om tid att umgås ikväll. Både badat och bakat ännu en kaka inför kommande kalas. Lias är sådär underbart gosig, hängig på mamma och medgörlig. Han lallar och lullar och är så snäll. Gosar och kelar och tycker sååååå mycket om att vara nära nära, helst i famnen. Tar vara på det! Varje sekund!
Kom Robin Hood till fler idag?
Det gjorde mig pigg!!!


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Stackars! När barn yrar, DÅ är det hög feber!! <3



Ja ROBIN HOOD hittade till mig oxå!!!! HOORAYY!!

FÖrra året gick han vilse...väääldigt vilse!! ;D



KRAM

2012-03-20 @ 13:55:26
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0