Följa med

Åh min skapare. Nu är jag helt slut!
Efter en dag på jobb har det varit fullt ös tills nu. På pricken nu sätter jag mig ner som en slagen hjälte och andas. Väl hemma efter ett cirkelpass var det disk sedan igår, tvätt som fick tvättas om, hängas upp, plocka, nya kläder till barnen och elda elda. Köket var som en krigszoon och jag höll på att spy på det. Bara att bita i det sura äpplet. Kvällsmål till de små och mig, slängde ihop LCHF på plåt....
Ren Lias, nöjd Ted som fått ett nytt spel idag. Då vill man ju helst inte sova. Jag har börjat packa och snusar genom garderoben efter Mellofinal outfit. Ska man våga ta med coola klackarna?
Jag sitter på golvet, har inte kommit in i duschen än. Hujedamej! Hur jag hinner? Ingen aning...
Puss och mys på er mina små glöttar! De sover gott nu, ser så härligt ut!

Katten Izor vill prompt följa med.
- När åker vi matte?

 

 



image description


Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 41 ♥

Vilka snygga klackar, KLART dom ska med! Hot!

Längtar till jag får på mig klackar, eller just nu skulle vanliga sneakers också duga bra, haha.

Vilket fin golv ni har också.

Godnattpuss!

2012-03-09 @ 00:04:05
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Karin

Nej vi bor ju i Kina!:) Karriärskvinna? Nja då skulle jag nog inte flyttat med utomlands för ett par år sen haha... fast jag älskar mitt jobb!

Kram!!

2012-03-09 @ 07:41:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Fröken M

Wow vilka klackar !! Så jäkla snygga, men mitt problem är att jag är så jäkla dålig på att gå i högklackat !?

Nu är kaffet slut här och det är dags att ta tag i dagen !

Ha det bäst finast !! KRAMAR

2012-03-09 @ 08:51:46
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0