Röda Gubbar fest

 
 
 
 
 Då var det dags att återkomma. Eftersom blogg.se flyttar över så är appen ur funktion...
 
Jag är i "tjänst" under midsommarhelgen och idag går jag på en kväll. Igår eftermiddag hade vi en "Röda Gubbar fest". Första jordgubbarna för mig detta året. Om det var gott? Åh ja!
Aktiva i hemmet och alla fönster putsade....Fix och don. Började på ännu ett nytt projekt här hemma...Vi får väll se hur det går? Det kan iallafall inte mätas med badrummet som tog nästan två år. Detta kan JAG med dona med. Så kul att pyssla och förvandla hemmet till så man själv vill ha det. Trivs verkligen som fisken i vattnet i "huset med skogen inpå knuten" som det stod i mäklarannonsen för snart fem år sedan....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jordgubbar är verkligen SOMMAR !!
Jag hoppas ni får en mysig dag trots att regnet fullkomligt VRÄKER ner ute... KRAM

2012-06-25 @ 08:49:35
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0