Nattuggla

Jag är ingen nattuggla precis. Dock igårkväll stannade jag kvar på jobbet för en natt med. Sådär ibland kan man göra så. Mellan 4 och halv 6 var jag mer borta än med. Ha ha. Ögonen fulla med grus kändes det som, frös och mådde sådär småilla. Sedan klickade Agneta igång kaffet, doften fick mig att vakna till. Precis som en vampyr känner doften av blod. Sjukt men så var det faktiskt. Väl hemma sen så somnade jag väldigt gott vill jag lova. Trots att solen sken. Kvällen har spenderats med att verkligen börja packa inför avfärd på lördag 6:55 från Kastrup. Kommer jag verkligen använda allt som än sålänge är nere i min Gammelrosa resväska?
 
 Lagat Pizza Bolognese med GI botten. Gott som attans och lite karameller till Allsång på Skansen. Barnen trötta, dock mest Ted som har sovit sedan 18. Lias hann med lite fridans här hemma och bus. Nu ska denna fröken Karamell snart snusa gott hela natten... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0