Free

Ja, solen skiner!


Monday! Kidsen sover än, så är det när man är uppe till midnatt och busar. Så är det när barnen somnar i bilen sent. Då kan man ju inte sova sedan. Ted har ju sommarlov och vi är lediga idag alla tre så det spelar ingen roll. Sov ni på kids! Jag lovar att alldeles strax så kommer någon tassandes ner. Små barnfötter trippandes! Jag gör allt "viktigt" innan mina små vaknar. Hade inte fått min biljett från Apollo så den är nu på min mail efter ett telefonsamtal. Visst ÄR det skönt när man har en rad med telefonsamtal att ringa och det ÄR gjort!

En tid på Mvc i eftermiddag, funderar på en fin lekplats innan dess i "stan" med lite fika. Jag och mina små fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0