Euforisk känsla

Jag antar att många förstått nu. Någon som undrar, fråga då på ;) jag är Stolt och så lycklig. Ångrar inget, bara så glad! Känns helt surrealistiskt!!!!

Förra inlägget var en groggy Johanna som skrev. Vilken BRA tablett jag fick innan op som gjorde mig lite "berusad". Höll i sig länge och sitter fortfarande i! OxyContin gjorde suselisusen! Lillan var hos mig då jag vaknade, tog hennes hand. Minns stundvis. Vet att jag pussade på henne. Fibblade med telefonen...och sedan kom min Tina med. Lycka att ha henne hos mig.
Jag blev utskriven strax innan 15:30...
Landar hos Tina och har det så bra hos henne. Hon har lagat mat till mig, klappat på mig och vilat med mig. Fick rejält ont innan. Vid 19:00 gav Tina mig mina VB mediciner. Tog inte mer än en kvart sen blev jag svimfärdig. Kallsvettades och det surrade och susade i huvudet som det gör innan jag svimmar, bltr fall...satte mig ner. Tina klappar min rygg. Hjälper mig med andning och jag kryper till toan. Måste sett psykotiskt ut! Inget kräk men lutar mig länge mot toasisten. Tina hos mig hela tiden. Tryggt!
Vi har haft besök här av Tinas kompis Fredde och hans pojkar. Härligt med barnskratt! Skratt klingar gott! Saknar ju mina små. Mmsar med dem och Svärmor som de är hos. Nu är det ännu mer Tina mys.
Jag kan inte förstå hur jag kan älska henne så oändligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Lottis

ta hand om dig

2012-06-02 @ 10:02:24
Postat av: Felicia

SÅ fint, take care!!!



SV: TAAACK SÅ LYCKLIG.



puss

2012-06-02 @ 17:55:19
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0