Finjasjön

Har vi gottat oss vid idag med Vackra Lotta.

 

Jag är en liten badkruka såhär sedan jag fyllde 27. Nej, okej inte badkruka. Känner jag för att bada så gör jag det med. Men varken jag eller Lotta kände för det. Var nog med att hålla reda på två kiddos som sprang på bryggan. Jag höll på att tappa andan, eller jag tappade faktiskt andan i nån sekund. Ted hoppar rätt ut från bryggan. Jag har inte sett skylten som påpekade att vattennivån var låg. Jag har aldrig badat med barnen vid denna sjön. Ted hoppar rätt ut och till min lycka så ser jag att det når honom knappt upp till magen. Fast att det var långt ut. Ted har säker uppmärksammat folk som gick och sett att det inte var djupt. Tack Lotta för att du förstod vilken klok liten kille jag har. Vi fikade på Nektariner och bananer. Inget tjaffs om att inte äta eller dricka idag och det tackar jag för. Finns inget tuffare (eller jo det finn det) än att krusa barn att dricka när det är varmt. Jag och Lotta hjälptes åt att jaga och passa och hann prata lite hemlisar med. TRE timmar susade förbi och sedan var det dags att köra hem och göra lite mat till två hungriga och trötta barn. Vet ni vad Lias skrek vid matbordet då jag lagade mat?

- Maaaaaat maaaaaat maaaaaaat!

- Jag håller på, jag håller på...vänta vänta!!!!

Sedan när Patrik kom hem så satte jag mig i bilen, körde upp till lokalen och tränade på cyklen i en timme. Fortfarande på jakt efter en spinningcykel, hojta till om du har en över! Vill kunna cykla varje dag!

Väl hemma var det bus trots att vi båda uppmanade att det inte ska busas nu. Nu är klockan barnen sover och jag dricker kaffe. Varför nu? Din dummer!


Kommentarer
Postat av: Lottis

Tack fina du för en skön dag :). Ta hand om dig och dina nära

Svar: TACK SKA DU ha fina fina fina Lottis!
SeLuNa

2012-08-13 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0