Kriser och hantering

En ny vecka, måndagen strålar av sol och värme. I solen är det så skönt och varmt. Kom mer mer sol.
En morgon som alla måndagar då jag först går igenom vad som ska göras denna veckan. Sen väljer jag nummer ett att starta med. Jag har redan varit mycket effektiv idag och har nu en liten paus. Jag blev så glad när jag öppnade min mail och fått ett mycket trevligt svar från Dr.Åsa. Att hon tog sig tid att svara kändes så kul, en klapp på axlen till mig för att jag försökte och för att det gick så bra. Har även skickat iväg ett mindre roligt mail idag, men nödvändigt då man känner sig som en stoppad korv och inte orkar ha två pass i veckan, då tiden inte räcker till på mitt dygn. Jag orkar inte med stressen mer, att känna mig otillräcklig när det gäller vissa bitar. Ibland måste man omprioritera lite. Jag tycker det känna väldigt jobbigt, men hur jag än vrider och vänder på det så finns det inget annat jag kan göra. Fast det är med tyngd i hjärtat så blir jag peppad av nära och kära, detta är det rätta. Som instruktör har jag ju ansvaret för att passet blir av. Hur mycket ansvar orkar man med?
Jag blev själaglad då VS ringde idag och jag imorgon ska få hoppa in och jobba lite här i Vittsjö. Det var längesedan och jag har mest varit på Psyk. Men imorgon får jag förbereda mig på en annan miljö och det känns riktigt kul! Jag hoppas att min Erica jobbar imorgon! En lagom dag till 14, sen kan jag sitta lite med skolan imorgon med. Jag skickade nervöst in INSU 1 i Psykologi. Åh, måtte detta nu bli great! Men jag kan ju inte skriva 5 sidor till bara för att...Någon gång måste jag ju ge med mig, ellerhur? Ha ha ha...
Jag har ett kapitel kvar att läsa i Psykologi till närträffen på onsdag, sen är det medicin hela eftermiddagen som gäller för denna Donnan. Det var väll en liten statusuppdatering, som sagt...ibland räcker inte tiden till.
 Tyvärr finns inte tid att köpa på ICA...Ibland behöver inte allt vara svart på vitt som sagt innan....

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0