I got just one life

Visst kan man känna så ibland? Ibland känns det som om tiden den flyger och far iväg och man hinner inte andas och stanna upp. Njuta och leva. Visst? Det är sant att tiden går fortare desto äldre man blir...Hujedamej!

Gårdagen bestod av jobb hela dagen och lite skola. Inte mycket dock, men tar igen lite idag. Kvällen bestod av många glada tjejskratt. Samlades ett gäng brudar: Jag, Tina, Jannie, Lillan och Therese och tjötade länge om allt mellan himmel och jord, mest om testosteron och hur det påverkar oss. Ha ha ha. Piza åts och Jannie gjorde dessert. Så mysigt at få träffa denna veckra kvinna, syster till min vackra Tina. Trevligt att träffa på Therese igen. Älskar att hon bjuder på sig själv och är den hon vill vara! Keep on doing that! Känner att det är så få som verkligen gör det. Mycket trevligt! Förmiddagen, ja ungarna går numera upp tidigt. Något nytt här hemma, men skönt att få ut så mycket att dagen. Hunnit med mycket idag redan och klockan visar inte mycket. Snart ska jag styra kosan in mot "Storstaden" och jobba i fyra timmar på mitt favoritställe. Ska försöka hinna inom lite affärer innan jag börjar så jag tror att jag kör nu, Lillen sover och de två stora spelar nya favoritsysslan...X-box.
Min nya Gilla...Melissa Horn, underbara låtar och hennes skiva går varm här hemma vil jag lova..

Ta ta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0