Examination done

Nu är det gjort! Provet som jag var lite nervös för, men som jag känner att jag gjorde bra ifrån mig på. Kände dock att jag velat skriva skriva skriva mer mer mer. Vill berätta så mycket och visa vad jag kan, samt hur JAG tänker. Det är ju så intressant!!! Väl hemma var jag ganska slut i huvudet efter skrivkramp, 7 ggr 4 sidor och nästan tre timmar. Blev en stund på soffan, men eftersom jag är en rastlös kvinna så hoppade jag upp och satte mig med lite mer skola, tvätt och fyr i pannan. När Liten vaknat satte vi kidsen i varsin vagn och gick på en powerwalk. HÄRLIGT! Så pigg jag blev sen!! NU JÄKLAR ska vi rastas!Nu ger vi oss in i ännu en utmaning, har jag klarat dom andra så kan jag klara denna!!  Barnen har busat, vi har lagat Kålpudding till kvällsmat. Barnen har badat, skvätt ner allt som kunde skvättas ner. Åh så kul dom har tillsammans!
 Liten nanar gott och Mellan äter lite innan han med ska sova. Sveriges Mästekock är intressant tycker han. Imorgon en ny dag, nya tag och en utvilad och avslappnad Johanna.
Åh jag hade velat få med mer, tex det Kognitiva persp. Att även det intresserar och inspirerar mig....
åh så mycket tankar! Jag tänker så jag blir knäpp...ha ha ha ha..

 

 



Ja, Katten Izor ligger i Teds säng, i sin säng och sover VAR NATT. Visst är det så gulligt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0