Badminton

En heldag på jobbet idag! WOHO! Känns som om jag kommer mer och mer in i rutinerna deras. Kändes riktigt bra idag. Har både varit ute i det underbart vackra plusvädret på en promenad, åh som solen värmde kinderna. Jag har även varit på lite friskvård med pat och det spelades badminton i en timme. Gissa om jag blev varm, vad kul det är! Måste ordnas lokal till detta, eller riktigt varmt ute och ett när sen ska det spelas. Oj oj oj så kul det är. Tänk att man inte gjort det på så länge. Idag har jag mått bra och nu hoppas jag på en fortsatt vanliga Johanna. Fick stanna över lite, kan ju inte lämna någon i sticket. När jag kom hem vid 18:35 sov Liten Lias. Åh, jag hann bara krama om honom i morse snabbt innan jag körde. Åh...Känns i mammahjärtat! Imorgon skola hela dagen och jag kommer längta mig fördärvad efter den lille busen. Den större busen har kollat roliga YOUTUBE klipp ikväll. Han är så uppe i varv om kvällarna här och ligger nu iallafall i sin säng. Jag har varit ute på en Powerwalk ikväll på en timme. Eftersom Liten sov och pojkarna satt vid tv och dator...Ville få ut ännu mer av denna underbara dag som för mig varit helt toppen i smak och tycke. Jag känner att jag lär mig saker var dag, och proppas med erfarenheter! Härligt! Som sagt skola hela dagen imorgon, matlådan check. Imorgon ska håret bli vackert igen! Tack vare Fina Tina min ska min långa kaluffs få sig ett lyft. Vi får väll se....Har alla fått en semla idag, och har alla ni kvinnor visats uppskattning? Vi flickor har fnittrat mycket idag. Härliga ni! Jag säger bara en sak: rumpsvett och nötter. Ta ta

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0