Svävar på moln

Har världens finaste Bebis att gosa med.

Vi diskuterar av och an vad HAN ska heta. Just nu är det Lillebror, LILLEBROR...LILLEBROR.
Vi har haft en del namn och idag hittade vi ett som klingade till, men inget bestämt alls än.
Bokstaven L börjar det på just som jag anade då jag var gravid.



Jag mår fortfarande så himla bra. Har inte mått såhär bra på länge. Denna gången känns det så mycket bättre just allt efter förlossningen. Det enda som är lite jobbigare är alla eftervärkar, har man oftast fler av som andra föderska. Dom kan göra riktigt ont. Annars är jag pigg och känner mig faktiskt vackrare än någonsin med min LITEN i famnen.

Jag har börjat på en förlossningsberättelse, den är på god väg och jag som vill ha det mesta perfekt vill att den ska bli bra. Precis som Teds blev. Fyller i hans första år bok och andra fyll i böcker. Skriver dagbok/nattbok (just nu finns inte dag och natt) om allt vi gör och när han äter...tsss. Igår hade han kissat ner sig...åhhh var det då...Han har kissat utanför blöjan. Pappa skrattade..
- Åh, han har kissat ner sig!!! Ha ha ha .....
ÄLSKAR DIG MIN LILLE L.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

så ljuvlig ! tittar in här varje dag och längtar tills det är min tur... ;)

2010-03-27 @ 18:23:45
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Sanna

Jaaa, eftervärkarna var riktigt jobbiga... Men det är så värt det=)

Puss på er, min lilla mysfamilj!<3

2010-03-28 @ 00:56:33
Postat av: ida larsson

åhh han är ju så fin!!=) Gosigt att kolla på alla bilder. kram

2010-03-28 @ 21:43:03
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: fine

Du vet att lillebror är ett godkänt namn? Det tycker jag är JÄTTEGULLIGT!! :D

2010-03-29 @ 23:50:54
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0