Family life

Idag närt vi var i full fart med att klippa gräs och Pk körde med röjjaren (vet inte det riktiga namnet) så kände jag bara att såhär vill jag leva resten av mitt liv. Precis så som jag har det nu! Det enda som fattas är en utbildning och ett jobb inom det jag vill göra. Man kan ju vilja mycket och ha drömmar men sen måste man vara realistisk med. Så till hösten blir det skolbänken igen!
Bjuder på lite vackra bilder från dagarna som gått.


Ted läser en kall junidag. "KON" heter boken och handlar om just denna med.



Mys med Emilia. Här endast 11 dagar gammal.



Bambi får mat.



Sisters almost. Ha ha. Fina Katarina aka Puff Tänk att man kan tycka om någon så mycket! Du är så fin.



Smarrigt värre, nja jag är inget fan av Slusch. Men jag är ett Fan av Herr K...Försöker få en puss...ha


Det fick jag med. MUMMA!


Köra fort som...


Bebis 1


Bebis 2.

Dom har inga namn än...

Stolt lillmatte.

Detta är det viktiga i livet. Life is a blast and i´m loving it. Fast det känns som om man kört huvvet i en stenvägg ibland så ska man se till det positiva. Le var glad och carry on.
Vet att jobbförlusten var en spark i röven. Precis vad jag behövde. Önskar bara att man fick komma upp där ibland nån gång. Tänk att det ska stängas helt. Alla rum man känner utan och innantill, allt. Alla krypin, vårt "team" VI! Dom gamle. Fast att man ska läsa så hade det varit så mysigt att få gå upp där som man gjort nu i sex år och bara jobba lite extra. Eller bara komma dit! Ta en kopp kaffe i vårt personalrum, sitta på gräsmattan och titta ut över sjön. Detta ska förevigas. Här ska fotas i veckan må ni tro.
 
Ikväll på jobbet gick jag och lallade och kollade in alla rum.....tittade ut genom fönstret i Stora Matsalen. Bara tänkte och funderade. Känns i hjärtat att detta inte ska finnas mer..

Ta ta

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, den där röjjaren, kan det måhända vara en grästrimmer du menar?

2009-06-18 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0