Lite småpanik

(null)

När jag tränade fick jag ischias känningar ner i benen ( endast uppvärmning ) styrkan gick ok men vad jag tappat ren rå styrka. Ryggövningar i slutet var som en pina. Ville bara hem. Cyklade ändå ( Fys ) för jag ger mig inte dock utan R så hade jag kört hem. 

Väl hemma, det börjar blixtra för ögonen och jag ser suddigt. Ser moln/skimmer i olika nyanser och färger. Som kosmos var mitt framför mig. Yr, illamående. Maten fick jag trycka i mig, fick inte ner allt. Fixade inte att vara i vardagsrummet ( vi som skulle se skräckis ) och som jag sett fram emot hela dagen att få mysa ner och tända ljus. Jovisst ljusen tände jag men för mycket ljud och ljus. Går som en vampyr som inte tål solljus in i sovrummet och kapitulerar. Vad händer med min kropp? Migrän är aldrig något jag har även om detta kan tänkas vara just det. Men varför är det konstant något med min kropp. Jag har alltid varit piggelin tjej. Efter olyckan och min cancer har det gått utför.  Var dag något, Skojjar inte. Var dag. Blir less. Jag hoppas somna snart och vakna piggare imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0