Blomster

Första blomster i trädgården var dessa söta snödroppar. Så ljuvliga! 

Jag kom hem efter nattpasset och upptäckte dom. Smålog lite. Ungefär som vårsolen igår. Behövde det. Som medicin för själen.
Lite sömn innan jag tog bussen in till farfar. Lille Farfar så trött idag. Höll hans hand. Han somnade till mest hela tiden. 
Mys och matdejt med Farmor & Pappa. Sem mot gymmet faktiskt. Kände att den timmen gjorde gott. Skönt att röra på sig. Känns när jag varit ifrån det i två dagar...lustigt. Men såklart upp till farfar sen igen. Kunde stannat kvar men besökstid i en timme bara. Snålt. Well, hem, duscha, elda och äta. Redan i sängen. Brasan sprakar och jag ser hur det flammar. Men väljer att krypa ner i sängen med filmen och min R. Jag är helt slut mentalt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0