Tänk att det är

Mina pojkar! 

 

Jag tappar andan. Jag kan inte fatta det.

Jag blev väckt av BM idag som ville checka lite inför op. Jag var tydligen tvungen att åka in och besöka dag op och anestesi. Sagt och gjort i nattmössan för att slippa utföra detta imorgon hällde jag i mig kaffe och bet i det sura äpplet. Fifi ( Madison ) mindre road av att gå upp. Hon var trött och ville ligga kvar i sängen.

En vlogg ( JA VLOGG) kommer om just detta och min operation. Jag har letat och inte lätt att hitta vettiga videos om just detta så....jag gör en.

 

Annars, åh fina Ted mötte upp Lillebror när han kom med skolskjutsen. Jag kom hem strax därefter. Vi drog in till stan och pojkarna blev klippta. Tog en bild på Lias inne och sen ville jag ta på Ted när vi gick däifrån. Ted ville ha med sin bror på bild. Ta med Lias mamma! Så drog han lillebror till sig. Tänk när man ( läs jag) inte ber om en bild så blir det en klockren på dem. Men blir det annars med för jag har ju världens finaste barn.

 

Det gick undan men vi klarade det!

Jag har en underbar R som tog över barnen, körde hem och flippade burgare till dem. Medans jag fick en timme ensam på gymmet på bandet. Traskade i 50 minuter! Första gången på länge. Har ont hela tiden nu. Nu vill jag ha svar och att det ska vara över.

En natt till sen långledig operation och pannkaksfest. Hoppas på en solnedgång med kanske och mys med Mosters lilla gosse.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0