Pippi på Apelsin

Jaha,  jag är envis och trots mina smärtor har jag nu avverkat två nätter. NU är jag ledig.

Det är min arbetsmoral som talar, och fina kollegor som gör det möjligt att jag utför uppgifter som inte kräver fysisk aktivitet. Jag har triagerat patienter och ätit apelsin ( jag har fått pippi på det). Ja, ingen dans på rosor som det låter. JAG är ändå så glad att jag klarade det.

Huvudet är som en gummiboll. Segt och svajigt. Okontrollerbart men hållbart. Misstolka inte nu. Jag vet vad jag pysslar med men kroppen är helt slut. Jag saknar gymmet. Jag saknar att vara pigg och mest av allt fri från smärta. Så fruktansvärt ont. Så ont. Jag ser fram emot nästa fredag då jag får ny hjälp i form av massageterapeut. Jag håller mina tummar.

 Fint av alla som hört av sig. Uppskattas. Det tär på en annars alltid glad Johanna.

 

Nu har jag snart långhelg.....

Mycket att se fram emot kommande dagarna. Försöker fokusera på det. Helg med mina pojkar och nästa veckan publiceras MIN KRÖNIKA i Norra Skåne. Håll utkik. Gissa om jag kommer göra det. Jag är så oerhört tacksam och glad fortfarande. Jag får arbeta lite med min passion.

 
Du är så fin Annelie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0