Semla till frukost

Söndag och som jag sovit efter dubbelpass. När jag vaknar ser jag Lias i soffan! Han är hemma efter gårdagens kalas. Hjärtat dunkar fortare. Trots att han inte var helt kry åkte han igår. 

Vi körde och köpte semlor och såklart hem till farmor och farfar för fika. Stackars farfar är inte kry och Lias blev blekare och blekare. Jag får stanna hemma inatt då febern kom som ett brev på posten. Ambulans ringde jag till Farfar men lugn blev vi alla så hans värden var bra. Han får stanna hemma. Oronför dom gnager var dag nu. Inatt och imorgon ska jag bara pyssla om liten lillebror. Han är matad liksom min R med pannkakor nu och gosar med täcke i soffan. Misarna är såklart med oss....Snacka om söndag...
 

Kommentarer
Postat av: Roger

Love you! <3

Svar: Me love you To!
SeLuNa

2017-02-28 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0