Hjärtedag

Alla dagar.

Att visa kärlek. Ja, detta bör göras var dag. Älskar du någon så varför inte berätta det minst en gång om dagen? Härligt att höra och härligt att säga. Om detta nu kan firas. Varför inte fira?

Jag blir lite less på överambitiösa och bittra personer där ute ändå. Det kan sätta press och skräck hos många. Samtidigt som det kan göra personer bittra. Varför inte bara låta var och en tänka och tycka och då fira denna dagen som var och en önskar. Utan att trycka ner utan tycka får och ska du.

Jag älskar hjärtan och slösar mer än gärna. Barnen fick Choklad för dom är det viktigaste som finns. Kan jag visa och vill då gör  jag det. Min R fick överraskning av både blommor och en sambo hemma som tagit semester just denna natten. Sen fick misarna Gourmet.

Farmor och Farfar ska jag pussa och krama på fredag massa massa!

Blev en kväll med god mat, mys framför brasan en knasig rysare och choklad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0