Breakfast in bed

Blåbärsplättar med Hallonkvarg in bed. Ja, efter att barnen åkt i morse ( inget kul alls) så somnade jag minsann om och sov till 11!! Oj oj . Klockan 12 åt jag frukost i sängen till SATC såklart. Dom blev supergoda. Ännu ett nytt briljant recept! Hurra!

Min dag flöt på. Hämtade ut en läcker klänning som jag tänkte förföra med. Ha ha! Sen har vi kämpat på gymmet med. Och natten ser ut att göra det med här på jobbet...flyta på då. Jag önskar så att mitt arbete låg närmre bostad för det kommer bli ännu längre sträcka att pendla snart. Jag har uppgett innan att jag trivs bra på mitt jobb och tycker om mina arbetsuppgifter men detta nattarbetande börjar ta ut sin rätt på mig...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0