Så Queen

Jag känner mig som en Queen på väg mot sista 10 timmarna denna 58 timmars veckan. Åh vad jag har peppat stöttat och varit en badass Mentalskötare. Gjort ett hiskeligt bra jobb tillsammans med min Crew.

Det är slitsamt att jobba natt efter natt men....det är ju något som gör att jag gör det. Det är ju faktiskt så att jobbet jag har är så viktigt och jag KAN detta! Känner mig efter snart 6 år inom just Psykiatrin vara varm i denna vita outfit. Tycker om det.

Mina drömmar är dock andra och har alltid varit. Jag har pirr i magen inför morgondagen. Hjärtat slår fort och pulsen är hög redan. Bara att få träffa M gör mig så glad så jag vill skutta lite.

 Paws up och bling bling på det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0