Kaffe på min trappa

Känslan att sitta här och pausa i fem minuter?

Priceless kan jag lova.

Min lediga dag har gått i 190 men en sådan dag som flytet går bra. Jag startar morgonen med att dricka morgonkaffet med R och sedan köra honom till jobbet för bilen behöver jag. Jag har redan bilen packad med saker och kör direkt på morgonen till huset. Åh, tiden rusade. Timmen gick fort. packa upp. Sätta rätt låda i rätt rum i alla fall så röran känns mindre.

Besöker gymmet och pausar med med lunch innan jag tar ännu ett lass till huset.

Kvällen spenderar jag på IKEA med R. Vi införskaffar mycket och hoppas nu att det blir riktigt fint. Ahhhh det vet jag ju att det kommer bli. Vi åt på IKEA och deras kycklingköttbullar var riktigt goda. Tycker att kvaliten på deras mat är riktigt fin då jag är lite kräsen när det gäller just detta. Desserten bestod av kvargmousse. Har ni hört? Ha ha! Smakade som Cheesecake! Mumma.

Jag kunde inte riktigt slappna av väl hemma sent. R är dålig här hemma. Bäddar ner honom och han protesterar för jag ska ju vara bredvid  men....."jag kommer snart" och han somnade. Helt slut med feber. Detta resulterar i att jag packar ner ALLT i småpojkarnas rum OCH rensar varje pinal. Oj oj oj så skönt det kändes. Lias samlar och sparar på allt. KLART kl: 01:30. Hoppsan.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0