Järngäng


En dag som går i kollegors tecken i stor utsträckning.

Det är nu snart 4 år sedan vi splittrades på 12:an. Jag har lärt mig så enormt mycket av dessa kollegor och mycket av grunden i det jag gör i mitt arbete kommer från deras kloka råd. Och även denna kvällen fick jag råd av alla mina mammor. Ha ha! Så underbara ni är. Jag var tvungen att köra och arbeta men oh den tiden jag fick med er var SUPER.

Natten bjöd sedan på något vi aldrig gjort innan och vilken tur att vi faktiskt hann det. Vi åt TACOS tillsammans. HAR ALDRIG hänt att vi alla kan sitta ner och äta tillsammans. Det var en mycket trevlig stund och matkoma fick vi alla efteråt. VEM älskar inte tacos?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0