Oj oj oj

Plötsligt händer det. Där på Maxi i Helsingborg stod den. Så rätt.  Ha ha! 
Efter tre år utan och jag har klarat mig galant btw så finnes numera en Micro i vårt hem. Jag är fashinerad.  Dom andra skrattar. 

Annars en riktig söndag. Mått så kusligt hela dagen. Passet på gymmet gick bra men illamående som inte gav med sig. Besök hos Farmor och Farfar och lite farmor Gos.  Pappa och bröder var dör. Fint att kunna samlas alla en stund och snacka av sig. Så enkelt men så fint  att ge av sin tid. R följer med och trivs. Han tycker redan mycket om min Knasiga och ack så älskvärda familj. En pappa igår och en idag. Tänk han har två svärpappor. Ha ha! Somnade tidigt efter tacos på R's bröst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0