Minsann

 
 
 
...
Ja. Livet som omåttligt förvirrad. Eller mycket i huvudet?
Tiden borde jag kunna stanna och andas i ett dygn? Eller?
Tyvärr är det nog så idag att det är kraven på sig själv som gör att man blir stressad. Inte är det någon som säger åt dig hur du ska vara. Det är bara pressen från samhället. Eller kan det vara till vis del hälsosamt. Jag minns när jag var liten. Nog var min mamma stressad ibland och skulle hinna med allt. Då var hon ändå hemma med oss även uppe i skolåldern. Hon var hemmafru och extraknäckte på kvällar med ströjobb. Men aldrig att vi ( jag och min syster) var på Förskola. Vi var hemma med mamma och lekte med varandra och kompisar. Mamma hade all fokus på oss. Ändå kunde även hon vara stressad. Hon tränade inte 6 dagar i veckan. Eller bodde 2 ½ mil från våran skola åt ena hållet och sitt jobb 3.3 mil åt andra. Så att det går ihop. Ja det gör jag fan bra och har fixat i tre år nu. Så cred up Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0