Djursjukhuset

 
Mindre Kul.
Jag minns sist jag var på Djursjukhuset. Det var med Izor och han hade UVI. Inget vidare kul alls...Gör ont när ens Pälsbeklädda vänner är sjuka. Dom kan ju inte säga:
- Jag har ont i tassen.
Natten på jobbet var hemsk. Att inte veta hur det skulle gå med honom så när jag kom hem lämnat barnen på skola och förskola så körde vi direkt dit med honom. Jag kunde omöjligt somna innan jag visste att han var ok.
Dom ljuden han gjorde ifrån sig när han fick tempen i rumpan har jag aldrig hört innan. Mitt hjärta gick i tusen bitar. Han klämde och kände på honom. Tog beslut att röntga och ta blodprov. Evig väntan medans dom utförde detta på honom. Väl klart fick han komma upp ur buren direkt in i min famn.
Vi får invänta och se. Men ett litet vak över Santos tillstånd får vi ha.
Annars en fredagskväll där alla somnade tidigt. En helt slut Flock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0