Juldagen är verkligen mys

Åh, även idag vaknar jag av brasa. Sen går det så många bra filmer just denna dag så efter en julfrukost så päste vi i soffan en bra stund. Jag startade att packa sedan och fläta håret. Vi begav oss in för ett helkropps styrkepass. Lite nya roliga övningar och jag kommer ha som fokus nu i vår att tappa lite och bli smidigare än min tanke. Vi får väll se eller det är klart att jag ska lyckas.

Jag har lite ågren att jag bytte men går det att byta pass så gör jag ju det. Det tog emot att köra till ett nattpass när majoriteten är hemma och myser. Ja många svänger om ikväll med men jag är mer mysaren. Ha ha...

Imorgon drar vi dock!

Tänk att idag är det ett år sedan detta skedde på bilden. Kyss i limo i New York. Jag kan fortfarande inte fatta att jag varit där. Nyp mig och ta oss tillbaka!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0