Baka baka



Idag ställde jag mig och bakade! Så kul jag tycker det är. Borde göra oftare och bakade masa "förr". 
Blev Biskvier och Kanelbullar. Luktar gott hemma. Doftar riktigt HEM. Hur kan det vara så? Att när man bakat så får den doften mig att känna så? 
Nästan så jag vill ta på mig ett huckle. Ha ha. 
DET bakade blev uppskattat. 

Jag körde och drog mig Cardio på Crossen. Musik i öronen och koppla bort allt annat. Denna veckan ökas Cardio var dagen 30 min. Head up liksom.  Sen denna veckan vila från 6 dagars Styrkepass. Ett tungt intensivt bara. Kroppen behöver vila ibland. 
J hämtade R och kvällens bestyr ordnades.
Igår pep och gnydde jag om att jag var då sugen på wraps. Idag gjorde Han till mig.  Åh så mys. Ljusen är tända och det är Lill Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0