Pirates in Liminionas and Paradise Beach

 
Idag tog vi våra nya ATV mot två destinationer.
Jag önskade så gärna att få återbesöka Liminionas för att kunna få ta dom där bilderna som blev förlorade av mitt missöde. För att få en fin stund där och bara få se denna vackra plats igen.
Sagt och gjort. Piratvibbarna fick jag igen gånger två. För efter att vi besökt Liminionas körde vi en liten bit bort och där finns Paradise beach. Här parkerade vi längre dock.
Väl framme skålade vi i Skumpa som vi hade med oss.
Jag gick upp och beställde mat från restaurangen ,och tog med ner till stranden. Vi avnjöt maten i solstolarna och skålade i goda Daquiris. Massa bad och sol här och en strand man hade mer än gärna hängt på var dag. Dessa två stränder är något av det finaste mina gröna skådat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0