på väg och i luft

 
En stor del av att resa är ju själva resan. Färden mot målet.
Vi valde en bussresa mot Göteborg och sedan ytterligare en mot Landvetter. Jag har aldrig rest från Landvetter så en ny flygplats att besöka och utforska.
Buss resan gick snabbt och bekvämt. Väl framme på Landvetter rusade tiden. Vi hann med en kaffe på Max och sedan lämna av vårt bagage. Genom säkerhetskontrollen och klart att jag piper. Min hårklämma fick plockas av och jag flinade.
Vi avnjöt en och ja måste varit den godaste surdegsbaguetten jag stoppat i min mun tillsammans med en BAMSEKAFFE för det vet jag att just detta kaffet kommer jag (kaffetant nr 1) inte få på en vecka.
Jag blev eld och lågor när jag såg vårt plan.
Boarding done och lyxplats. Matsäck införskaffade vi på Pressbyrån och sockerchock deluxe.
Vi avnjöt en solnedgång uppe bland molnen. Jag brukar njuta av att flyga. Har aldrig haft någon lång flygresa dock så 3 ½ timme borde man kunna spendera på ett bra sätt. Spelades Yatzy och lyssnade på musik åt choklad och var spända på allt som komma skall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0