Många att fira

Oj så många födelsedagar det är just nu. Det bara trillar in.
Veckan fortskrider, och timmarna rusar.
Idag hämtades kidsen efter sömnen. En natt kvar sen tar jag microsömn för att hinna träffa kidsen vad jag kan innan vi ska åka. En ny plats ska besökas ju och jag vill och kommer visa bilder från resan.
 
Vi åt kvällsmat i vanlig ordning och lägenheten blev städad så mer kul var det inte. Vi har snöat in oss på TACOS. Och då med kycklingfärs. Men har nu bytt ut fiberbrödet i två dagar mot sallad bara. Romansallad funkar utmärkt som ersättare till tortillas. Antar att det kommer bli en mix av mat på resan.
 Men det är ju en vardag som jag tycker om. Skulle inte byta ut det mot något annat. Vad är just du tacksam för idag?
Tänk på det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0