p u s s

 
SNART är jag hemma.
En arbetshelg har startat. Vet inte vad det är som gör att när jag jobbar mina helger är det oftast fokus på just jobb. Det tar på krafterna att jobba tre nätter på rad, och när nära och kära är lediga. Det man faktiskt kan göra som närstående är att visa förståelse. Speciellt om man inte själv jobbar natt så kanske man än mer inte kan förstå men visa hänsyn. Något jag funderat på är följande:
När jag jobbar mina nätter vill jag mer än gärna träffa mina vänner min släkt. Jag vill ha umgänge innan jag börjar mitt pass. Vill inte gå en fre lör sön utan att träffa någon. Men kan man kanske komma till mig då? Kanske jag ska öppna min lilla mun och be om detta. Säga som det är.
Vill så gärna träffa dig men åh kan inte du komma?
Better start with that.
Men först: sömn och ja idag ska jag HEM till några så jag säger emot mig själv men dessa två kan jag inte motstå och atmosfären hos dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0