Första Söndagen i Advent

 
Ja, då kom den. Sömn vad är det?
Jag vet inte hur mycket oro man kan ha i kroppen. Måtte detta gå över.
Saknaden är pina.
VI tände ljuset idag, drog in täcke, kuddar och frukost i soffan. Vi såg en julfilm och kurade ihop oss.
Idag kom vi ut lite. Besökte Pappa och mina bröder. Vi drog med Farmor och Farfar på kuppen. En fin känsla att vara samlade hela knas familjen runt bordet. Det tog en stund men åh så mysigt. När alla väl satt sig och alla pratar med varandra men även lyssnar på varandra. Alla får sin tid i talarstolen.
Jag drog på utbildning och barnen stannade hos Morfar och morbröder. Sen trotsade jag "Gorm" och körde mot jobb. Mindre trevlig bilfärd. Tur att hon är (vår Donna) ny och bra att köra. Annars hade jag nog börjat tjuta. Jag är livrädd att trotsa blåst, regn och rusk. Står emot det i största mån jag kan.
Men kom fram och det vräker ner ut och blåser orkan...huvvalien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0