Spark spark


Ja, det var tur att jag vaknade i "vettig tid". Men jösses lite sömn måste jag ha. Dock en tid hos Logoped idag och kände att jag måste sluta dra mig från att gå dit. Även om det är horribelt att bli påmind. 
Gjorde det och fick övningar. Mer orkar jag inte eller har lust att prata om just nu. 

Annars? Ett benpass med fokus baksida lår och rumpa. Ett spinningpass att instruera. 
Sen landade vi hemma hos Linda, Fredde, kidsen och Mina. Mys! 

Det var en kväll i Maj. Den sköna solen sken och knopparna på träden har nu börjat bli till gröna sköna löv. Denna kvällen fick jag uppleva något magiskt. Efter puttande, snuffande och prat så fick jag svar. Först lite lätt. Jag blev extas. Prata lite till, putta lite. SPARKAR! Det finns inget som slår detta. Det är magi, och min Linda har aldrig varit vackrare. Det strålar om henne. Min stjärna. Jag längtar efter dig lille Valpen. Så mycket nu ❤️ Tant Johanna ska lära dig allt hon tänkas kan. Du är så efterlängtad! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0