Delmål 1 big time Done


Den sista Kalipermätningen på ett tag. Nu ska kroppen vila från mätningar och diet. Ja, nu kör vi reverse diet och även det tåls att tänka på.
Min deff har varit lyckad. Det har tagit tid ja 5 månader men fått bra resultat som ska ta tid och sedan vara är ju tanken.
Jag har det nu svart på vitt att jag klarade det.
Att mäta själv kan man bli knäpp av. Jag har kört mina egna formcheckar men det är mest bilderna som talar där. Framstegen syns på bilderna och jag kan knappt fatta det själv. Men att ha allt på papper är guld värt.
 
Jag är nöjd och låter sommaren komma med öppna armar.
jag fightas vidare och sedan drar jag in en högre växel igen. Men detta håller jag för mig själv ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0