J O A K I M

Han ja. Idag står det JOAKIM i kalendern. Ha ha ha han trodde jag inte visste. Jovisst. Din tant har stenkoll och det borde du veta vid detta laget. Got ya!
 
Jag blev idag medlem på ett nytt gym här nere. Känns som att det där följa magkänslan går jag på. Fick till ett bra pass med på det! Sen hade jag fullt upp med att klura ut vad man kan köpa till ett  Namnsdagsbarn?
En blomma är för lätt och även om denne mannen är glad vid sina blommor och varför göra det krångligt så är jag krånglig och klurig. Han fick en påse jord och choklad. Sen fick han fröer. Nu kan han odla Körsbärstomater (som han är tokig med) och dill till våra Rääääeeekor. Även en blå blomma vid namn Blåklint som är så ljuvlig och den påminner om Honom. Så hon är minsann klurig med vad för sorts saker han ska odla med. Jäkla toka va? Ha ha! Men jag fick tummen upp och "Johanna face" på det ja! Herregud vad underbar Han är!
NU ÄR DET HELG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0