Fina timmar




Idag gick jag upp snortidigt. Men " tid är värdefull". Att visa att man ger av sin tid är för mig värt mycket. 
Jag klickade kaffet och tände ett ljus. Fint morgonsällskap. Tiden (ja nu säger hon det igen) rusar. Sen ut på morgoncardio som idag blev 20 min. Kan inte gå för mycket all in redan. Måste "spara på det man kan öka sen". Sen hem och äta den där goda kakaogröten. Off and away mot gymmet för jag visste att energin skulle samt tiden vara knapp senare på kvällen. Känner mig själv och hur jag anade att dagen såg ut i mitt huvud. Sen grötpower är finemang. 
Spenderade sedan dagen med min Linda i Sveriges tredje största stad: Malmö. Där strosade vi. Tittade på Bebis bebis bebis kläder. Vi sniffade på Zara bland annat. Lunchade och köpte Litens första kläder. Jag längtar så! Vi fikade ute i solen. Fin och värdefull tid även här. En resa i solen hem. Sen tid för min Tina. Älskade vännen min. Alltid finns jag för dig. Imorgon blir en tuff dag. Men jag ska som så många andra stå vid din sida. Jag har spenderat sista timmarna av kvällen med tvättvikning, uppackning, vattna blommor, pula och steka pannkakor. Ja, en liten del av mitt kvällspyssel var det. Kommer somna som en bebis som fått massa hong hong och är sådär helt slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0