Celsius Päron

Ni har väll smakat den?


Dagen blev inte alls som planerat. Planen var kickoff med kollegor. Men det ville sig annat. Blir väckt inatt av en orolig storebror. Lias kräkt! Åh, han satt i sängen nerspydd. Jag visste inte var jag skulle börja men det går på mammarutin. Av med allt, in i duschen. Bädda ner igen. Ingen vätska efter att han precis kräkt. Ska man alltid invänta med. Mycket riktigt...det fortsatte. Till tidig morgon. Sen var Lias helt slut. Dags för Ted att åka till skolan. Trots avbeställs skolskjuts ordnade dom det till mig. Dagens ros till Anna på ÅKTAXI! Hon är alltid lika go och trevlig. Dagen har bestått av en tvättmaskin som gått varm. Skaffat kalasprylar och planerat för kommande fest för vår 5-åring. Jag har preppat lådor och faktiskt lyckats komma till gymmet. Ljuvligt! På eftermiddagen då Ted kom hem fick kidsen glass som Lias önskat. Sen gick vi ut. Lias åkte vagn. Han somnade, då är han sleten. Vi skaffade hemlisar till en annan Födelsedagsgrabb som fyller 34 idag. Grattis på din dag Kullis! Ballonger och konfetti köptes och vi fick komma UT. Röra på oss och andas frisk luft. Väl hemma lagades det mat till barnen och jag har röjt i mina garderober. Huvva säger jag bara. NU är jag minsann trött i tittorna... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0