Treanolla fyller Hon

Idag blir Norpan 30! 


Hur ska jag spendera min dag?

Jo, en frukost med mina två små pojkar. Baka frukostbullar och vi ska ha fikonmarmelad och ost till. Lias ska få sin makrill på tub. Vi ska mysa i soffan innan det är dags för skola och förskola. 
Jag ska sola på balkongen, gå en långpromenad och träna. 
Jag ska äta lunch med Farmor och Farfar och fika på småkakor och kaffe. 
Jag ska flyga flygplan i en timme. Med bror och Far med i planet samt pilot såklart. 
Sen är en kväll planerad på Rosegarden i Kristanstad med Norpisarna, Gurlsen, töserna! 
Vi ska njuta av Buffé. Sushi och mjukglassmaskin. Goda vänner och tåg hem sen tror jag att klockan har hunnit bli mycket....

Kommentarer
Postat av: Anonym

En riktig härlig 30 års dag önskar vi dig! Massa härligheter inplanerade. Grattis

2015-06-08 @ 10:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0