The first day 2015










 
Då var det nya året här med raketfart. Oj vi inledde det med följande. Sova mysa och hänga på soffan fram till eftermiddag. Vilken härlig sovmorgon vi tog alla tre. Barnen helt slut efter att dom varit uppe så sent. Jag tackade för sömn inför dagens nattjobb och även skönt att när man snusat uppe så sent att få sova.
Sen efter x antal timmar på soffan så drog vi till gymmet och jag fick till mitt första ben pass för detta året. Härligt att starta året så. Väl hemma preppades 12 lådor BOOM rätt in i kylen och Kidsen fick nudlar. Ja, man kan inte äta Oxfilé var dag Kidsen. Sen älskar dom det. Att dom sedan snaskat chibba hela dagen gjorde att dom var ganska så fulla. Nej, inget gottis. Får minsann vara bra med det nu på ett tag för dom. Minsann ja. Mamma säger stopp. Kvällen led mot sitt slut och efter ännu mer mys och häng i soffan samt det vardagliga pysslet så kör jag mot en natt på jobbet. Let 2015 begin. Hoppas på ett riktigt bra ÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0