Demo på Gym 1




Det var efter några timmars sömn jag vaknade energipåfylld. Fortfarande kan jag känna av den där extra tröttheten. Men ruskar av mig det. Lever i nuet och försöker att fokusera på att vara mindfull. 
Ett bra pass efter min morgonsmet. Sedan direkt demo på My place. Så kul det är att träffa folk och Tjit tjatta. En kontrast jämfört med min brödföda men samtidigt samma sak. Hälsa. Både den fysiska och psykiska är viktig. 
Dom tre timmarna gick väldans fort och nöjd i hågen begav jag mig hem. Kokade ris och preppade tre små fina godingar. Imorgon blir det lite tonfisk. Ha ha. Har jag inte ätit på länge. Kan vara för att jag åt det var dag växlat med torsk och ibland vid lyx lax. Men nu kom ett litet tonfisksug. Ska bli både spännande och skrämmande att se formen vid nästa mätning. Tankar som far och hoppas på lite sömn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0