Puss


Igår under mitt pass smög (ha ha ha okej var liiiiite svårt att smyga ut obemärkt) jag ut under mitt pass. Kom in med en varsin förtäring till mina deltagare. Alla fick Celsius! Gissa om jag fick glada miner. Ni vet när ni kämpar på som mest. Då kommer någon och denne någon var jag och ger något som får dig att vilja kämpa ännu hårdare. Denna gest var uppskattat! Fick hjärtan i luften av händer och stora leenden från mina krigare på passet.
Idag har jag verkligen fått känna söndag. Med fetstil Söndag. Inte ofta man får känna på den med helgjobb och lustiga tider. Men idag SÅ boom fick jag den känslan och den var ljuvlig! Filmmysa i soffan under filt. Ett söndagspass på gymmet och jag krigare med min Hulk idag. Bingo och ännu mer soffhäng. Film och ännu mer soffhäng. Jag slumrade nästan på soffan men hasar mig till sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0