Ortoped

 
Ett dygn av oro. Mycket oro nu. Magen och hjärnan bubblar över stundvis. 
 
Innan jag for besöktes ortoped. Bedömning efter min olycka i oktober år 2013. Ja, seriöst. Det tar tid. Dom som straffas för liver tar man tyvärr inte bra hänsyn till alltid. Jag fick aldrig något  brutet. Jag var hel. Rent fysiskt gick jag ur bilen med alla ben i kroppen hela. Lite skrubb och skärsår syntes. Men annars kunde man inte tro att jag nyss suttit i den bilen. Men kommer aldrig att bli helt hel efter den dagen. Måtte eländet ta en lång paus nu efter tre hårda år. Måtte det Fina ta överhand nu. 
 
Vi går väll se hur historien går med detta. Igår hade jag tid att besöka en frisör, akut. Ja, så går det när man mixtrar själv. Aldrig mer. Lovar. Detta var verkligen sista gången. Jag hade inte planerat detta men hade en dag hemma utan jobb och ville stanna hemma i staden pga diverse anledningar.
 
 Annars flyr jag fältet lite nu. Behöver kärlek. Behöver min Joakim. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0